przetestujmnie

PANTENE PRO-V Intensywna Regeneracja

Posted on: 28 Lipiec 2012

PANTENE PRO-V Intensywna RegeneracjaNie tak dawno zostałam jedną z testerek PANTENE PRO-V Intensywna Regeneracja do włosów normalnych. Czas abym podzieliła się swoją opinią o tym zestawie. W moje ręce trafiły aż 4 kosmetyki: szampon, odżywka, maska głęboko regenerująca i serum scalające rozdwojone końcówki. Testy przypadły na idealny moment w roku, gdyż latem moje włosy aż proszą się o pomoc! Słońce, częste prostowanie i używanie różnorodnych środków do stylizacji włosów, na prawdę mocno je nadwyrężąją. Linia Pantene do włosów zniszczonych stylizacją miała mi w tym pomóc…

SZAMPON PANTENE PRO-VSZAMPON PANTENE PRO-V Intensywna Regeneracja

Informacja od producenta: „Linia Intensywna Regeneracja: Nawilżenie i ochrona *włosów suchych i zniszczonych. ZAAWANSOWANA FORMUŁA PANTENE PRO-V: Bogata w substancje regenerujące kolekcja z cząsteczkami mikro-odżywczymi pomaga głęboko nawilżyć włosy, nadając im zdrowy wygląd i naturalny blask. *Przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją. Sposób użycia: nanieś szampon na wilgotne włosy, masuj, a następnie spłucz obficie.”

Szampon ma biały kolor i kremową konsystencję. Pachnie ładnie, aczkolwiek dość typowo. Dobrze nakłada się i rozprowadza na włosach, ładnie się też pieni. Po umyciu pozostawia długotrwały zapach i uczucie świeżości skóry głowy i włosów. Jest perfumowany. Ja stosuję go ok 3-4 razy w tygodniu. Efekt nie był zauważalny od pierwszego mycia lecz po kilku razach włosy stały się o wiele delikatniejsze. Obecnie są wygładzone i bardziej lśniące. Straciły dawną szorstkość, są dużo przyjemniejsze w dotyku. Jestem bardzo zadowolona z efektu stosowania szamponu. Opakowanie jest dość oryginalne i trzeba przyznać, że bardzo gustowne. Lubię jasne kolory i ‚nienachalną’ grafikę opakowań produktów Pantene.

Objętość: 250ml

Cena: ok 13zł

Ocena końcowa: 9/10

ODŻYWKA PANTENE PRO-VODŻYWKA PANTENE PRO-V Intensywna Regeneracja

„Sposób użycia: rozprowadź na całej długości włosów zaczynając od końcówek. Spłucz dokładnie.”

Odżywka w swej konsystencji jest dużo gęstsza niż szampon, ma też mniej intensywny zapach. Jest bardzo delikatna. Sama nie wiem dlaczego jestem przyzwyczajona do nakładania odżywki od skóry głowy do końca włosów… Tym razem jest inaczej. Ta linia kładzie duży nacisk na regenerację końcówek, więc od nich też zaczynamy nakładanie wszystkich kosmetyków. Zwięzłość i kremowość konsystencji odżywki świetnie się do tego nadaje. Myślę, że odżywka Pantene świetnie współgra z szamponem z tej serii. Uzupełniają się. Najbardziej spodobał mi się efekt łatwości rozczesywania włosów i ponownie (jak w przypadku szamponu), ich delikatności jaki uzyskałam dzięki użyciu odżywki. Moim zdaniem jest to kosmetyk, który powinien zagościć na stałe w łazience każdej osoby dbającej o włosy.

Objętość: 200ml

Cena: ok 13zł

Ocena końcowa: 9/10

MASKA PANTENE PRO-V2 minutowa MASKA GŁĘBOKO REGENERUJĄCA PANTENE PRO-V

Informacja od producenta: „Intensywnie nawilża i chroni *Twoje przesuszone i zniszczone włosy. *Przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją. Sposób użycia: nanieś na umyte, wilgotne włosy. Wmasuj, pozostaw na 2 minuty, natępnie spłucz.”

Maska zwraca naszą uwagę pięknym, ciemno- zielonym opakowaniem. Ma ono ciekawe rozwiązanie, które pozwala nam aby po zerwaniu foli znajdującej się w środku, otwierać pudełeczko bez konieczności odkręcania! Dla mnie to fajna nowość :) Kosmetyk ma dość intensywny zapach, jest on jednak bardzo przyjemny. Konsystencja kremu. Moim zdaniem maska jest uzupełnieniem szamponu i odżywki z tej serii. Ma jeszcze bardziej wspomóc strukturę włosa i nie dopuścić przed ich zbyt szybkim i dużym zniszczeniem spowodowanym wszelkimi stylizacjami. Podoba mi się takie rozwiązanie ze względu na to jak szybko niszczą się moje włosy. Myślę, że nie ma konieczności używania maski codziennie, jednak na pewno będę ją stosowała regularnie. Widać jak dobrze wpływa na wzmocnienie włosa.

Objętość: 200ml

Cena: ok 23zł

Ocena końcowa: 8/10

SERUM PANTENE PRO-VSERUM SCALAJĄCE ROZDWOJONE KOŃCÓWKI PANTENE PRO-V

„Sposób użycia: nałóż niewielką ilość produktu na suche końcówki. Nie spłukuj.”

Serum na rozdwojone końcówki to dla mnie nowość. Nigdy nie słyszałam, ani też nie używałam takiego produktu. Serum Pantene jest bardzo poręczne i wygodne w aplikacji. Ma ładny zapach, a po spryskaniu włosów daje efekt niezwykłego połysku. Ma konsystencję olejku, przez co bardzo szybko się wchłania. Niestety na tym kończą się moje zachwyty… Stosowałam serum codziennie przez ok 7dni i nie zauważyłam żadnej spektakularnej poprawy stanu moich końcówek. Pięknie się się błyszczały i to wszystko… Nie wiem jak długo trzeba używać tego kosmetyku aby efekt był zauważalny…

Objętość: 75ml

Cena: ok 19zł

Ocena końcowa: 4,5/10

Wszystkie produkty do testowania otrzymałam od: http://www.facebook.com/pantenePL

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

